Acasă Dezvoltare rurala Transformarea educației prin integrarea învățării mixte- proiect pilot implementat în Școala Gimnazială...

Transformarea educației prin integrarea învățării mixte- proiect pilot implementat în Școala Gimnazială C-tin Gheorghiță Podari

680

Numele Beneficiarului: Școala Gimnazială „Constantin Gheorghiță” Podari
Obiectivele proiectului: Scopul proiectului este îmbunătățirea managementului unității de învățământ și carierei didactice, precum și inovarea în curriculum, programe școlare si evaluarea performantei elevilor. Astfel obiectivul general al proiectului contribuie la îndeplinirea obiectivelor apelului prin îmbunătățirea rezilienței și aplicarea unui plan de pilotare pe durata anului școlar 2024 -2025 la nivelul Școlii Gimnaziale Constantin Gheorghiță Podari.
Scopul proiectului va fi realizat prin îndeplinirea următoarelor obiective specifice.

Obiectiv Specific 1: Organizarea de servicii de formare pentru dezvoltarea în cariera didactică a cadrelor didactice/managerilor școlari și elaborarea și . aplicarea planului de dezvoltare instituțională minimum pe durata unui an școlar

  1. Obiectiv Specific 2: Servicii integrate pentru părinți vizând implicarea activa a acestora in procesul decisional
  2. Obiectiv Specific 3: Introducerea învățării mixte pentru elevii din clasele pregătitoare si I precum si servicii de acompaniament pentru creșterea performantei școlare
    Valoarea totală a proiectului: 1.083.353,92 lei
  3. Grupul țintă la nivelul ŞCOLII GIMNAZIALE „CONSTANTIN GHEORGHIŢĂ” PODARI este format din:
  4. 103 copiii – școlarii din clasa pregătitoare și clasa I
  5. 20 cadre didactice ;
  6. 103 părinți/tutori.