Acasă Dezvoltare rurala NEPI Rockcastle a inaugurat cel mai nou bulevard al Craiovei, o investiție...

NEPI Rockcastle a inaugurat cel mai nou bulevard al Craiovei, o investiție de peste 10 milioane

1545

Cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est, a inaugurat Bulevardul Râului (tronsonul Calea Severinului – strada Brestei), cea mai nouă arteră din municipiul Craiova. Bulevardul, construit în urma unei investiții totale de peste 10 milioane de euro, a fost donat Primăriei Municipiului Craiova și predat oficial, astăzi, în urma ceremoniei de inaugurare.

Artera are două benzi pe fiecare sens și a fost construită pentru a facilita traficul în zona Promenada Craiova, cel mai nou și modern centru comercial din oraș, dezvoltat de NEPI Rockcastle, care va fi deschis pe 5 octombrie. Lucrările la noul bulevard s-au derulat pe parcursul a aproximativ 18 luni, care includ și perioada necesară obținerii autorizațiilor de construcție. Investiția totală s-a ridicat la peste 10 milioane de euro. NEPI Rockcastle a donat municipalității și un teren de aproximativ 7.000 de metri pătrați, unde a fost amenajată zona verde din centrul bulevardului.

„Promenada Craiova este un exemplu foarte bun al colaborării eficiente dintre autoritățile locale și mediul privat. Încă de la început, municipalitatea s-a implicat în acest parteneriat și a demarat procesul de expropiere din zonă, fără de care proiectul nu ar fi fost posibil. Ulterior, pe măsură ce planurile investitorilor au prins viață, ne-am preocupat să creăm același mediu ecologic, cu multe spații verzi și în jurul noului mall, așa cum i-am obișnuit pe craioveni, indiferent în ce cartier stau. Nu în ultimul rând, am asigurat și un acces facil la Promenada, prin lansarea celui mai lung traseu de transport public în comun din Craiova și, pe ruta căruia, vor tranzita autobuze de ultimă generație. Sunt convinsă că investiția pe care NEPI Rockcastle a făcut-o în regiune, va consolida poziția Craiovei ca un oraș în continuă dezvoltare și va spori atractivitatea orașului.”, a spus Lia-Olguța Vasilescu, Primarul municipiului Craiova.

Noul bulevard, construit de NEPI Rockcastle, este prevăzut cu sensuri giratorii, semaforizare inteligentă, spaţii verzi şi piste pentru biciclete.
„Credem foarte mult în potențialul Craiovei, care este deja un centru regional important și credem că poate deveni unul dintre principalele poluri de business ale țării. Ne-am dorit să intrăm pe această piață și am căutat câțiva ani un teren care să se potrivească nevoilor noastre. Unul dintre obiectivele majore ale NEPI Rockcastle, în afară de a dezvolta centre comerciale de o calitate peste standardele pieței, constă în implicarea în comunitate. Ne bucură că, prin facilitarea traficului în zona centrului comercial Promenada Craiova și nu numai, putem da ceva înapoi unei comunități care ne-a primit cu brațele deschise. Sunt convins că va schimba în bine viața craiovenilor și că va constitui un atu și în atragerea unor investiții viitoare”, a adăugat Andrei Radu, Director de Dezvoltare, NEPI Rockcastle.

NEPI este principalul investitor și dezvoltator de proprietăți comerciale din Europa Centrală și de Est.

Grupul deține un portofoliu remarcabil de proprietăți cu poziție cheie în România, Polonia, Slovacia, Bulgaria, Ungaria, Croația, Cehia, Serbia și Lituania, și continuă dezvoltarea printr-un program de expansiune în regiune.

Cu 59 de proprietăți în cele nouă piețe și abilități de gestionare geografice diverse, NEPI Rockcastle urmărește în mod eficient oportunitățile imobiliare din zona CEE, beneficiind de un avantaj strategic în achiziționarea, dezvoltarea și operarea proprietăților.

În România, compania deține 25 de centre comerciale dintre care amintim București (Mega Mall, Promenada Mall), Sibiu (Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu), Timișoara (Shopping City Timișoara), Constanța (City Park Mall Constanta), Targu Mures (Shopping City Târgu Mureș) si Ploiești (Ploiești Shopping City).

De asemenea, compania a devenit membră a European Council of Shopping Places (ECSP) și a U.S. Green Building Council (USGBC, pentru a-și consolida poziția de lider de piață în industria imobiliară de retail.