Astăzi reprezentanții Cluster Bio Oltenia, Camera de Comerț și Industrie Dolj și ADR Sud Vest Oltenia au organizat un eveniment cu tema „Branding turistic regional”. Au participat primari și reprezentanți ai primăriilor localităților: Eselnita, Orșova, Bala din Mehedinți, Runcu din Gorj, Dobrosloveni din Olt, Calafat, Desa, Bratovoești, Giurgița din Dolj, asociații în domeniul turismului, firme, reprezentanți ai pensiunilor și hotelurilor.



Valentin Mitrică președintele Cluster Oltenia le- a mulțumit celor prezenți pentru interesul acordat acestor acțiuni menite să dezvolte turismul din mediul rural și i- a îndemnat pe primari să acceseze fonduri pentru dezvoltarea turismului în comunele și orașele care au potențial turistic.



Reprezentanții ADR SV Oltenia le- au prezentat participanților informații referitoare la axele ce se vor deschide în domeniul turismului și i- au asigurat că le stau la dispoziție cu toate detaliile de care au nevoie. Directorul Camerei de Comerț, Gabriel Vlăduț a precizat celor prezenți că nu poți dezvolta turismul fără brand- uri. “Să fim serioși, nu putem face turism dacă nu creem brand- uri. Avem Brâncuși dar “lipsește cu desăvârșire” ca și brand. avem Clisura Dunării, avem ape termale, avem biserici și mânăstiri, avem un Târg de Crăciun la Craiova de care s- a aflat peste tot. Haideți să le transformăm în brand- uri și să știe toată lumea de ele. Numai așa putem dezvolta turismul”, a declarat Gabriel Vlăduț