„Școala ca o poveste. Așa am gândit acest spațiu și acest proiect, care a prins viață. Am aflat de proiectele de finanțare de pe platforma hartaedu.ro a Organizației Narada și am aplicat, dorind să schimbăm curtea școlii, să avem un spațiu de recreere și unul optimist, să creeze un cadru de basm, dar și un spațiu non-formal pentru ore în aer liber. Sponsorul CEZ a făcut ca acest vis să devină realitate. Avem acum 5 foișoare și bănci, cadrul ideal pentru educație outdoor, pentru viitorul an școlar. Elevii școlii vor putea evada aici atunci când vor să se desprindă de tablele interactive, în pauze, pot organiza festivități. Totul a fost gândit pentru nevoile lor de relaxare și studiu într-un mod plăcut.”, a adăugat Costinel Gheorghe-Glăvan, directorul Școlii Gimnaziale Giubega.
„Mi-am dorit să creez un spațiu de învățare în aer liber pentru că orele în aer liber au farmec, elevii sunt mult mai receptivi și mai implicați în discuții, memorează mai ușor, orele sunt mai interactive decât cele din sala de clasă. Este un concept nou în mediul educațional din țara noastră și cred că ar trebui aplicat în mai multe școli și pentru toate ciclurile de studiu. Outdoor schooling este o nouă abordare și conținutul educațional este mult mai atrăgător și pentru profesori, nu numai pentru elevi. Ne bucurăm că școala noastră are de acum această clasă în aer liber și că din anul școlar viitor ne vom putea bucura de ea.”, a declarat Mihaela Muscalagiu, profesoara care a propus proiectul și a încărcat alerta școlii pe platforma hartaedu.ro.
Prin intermediul platformei voce a tuturor unităţilor de învăţământ din România, HartaEdu.ro, compania CEZ România a oferit Școlii Gimnaziale Giubega o investiţie de aproximativ 25.000 ron, pentru achiziția de foișoare și toate accesoriile necesare pentru decorarea curții școlii, pentru creearea unui spațiu viu, plin de culoare. Toate lucrările de montare, vopsit şi pavat au fost realizate cu sprijinul voluntarilor CEZ care şi-au dedicat energia în cauza şcolii. Organizarea activităților în aer liber le permite elevilor să dezvolte mai multă creativitate în învățare și să experimenteze mai mult, maximizând astfel timpul petrecut afară.